مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-03سياسي

فارس من| 8000 لیتر مواد ضدعفونی کننده آب ژاول وارد اندیکا شد


8هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده آب ژاول تحویل گرفته شد و در چندین نوبت شهر قلعه خواجه و بخش آبژدان را ضدعفونی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

محمد براتی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اندیکا پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اندیکا، اظهار کرد: مسؤولان شهری آب ژاول را تحویل ما دادند و با این آب شهر قلعه خواجهو بخش آبژدان را ضدعفونی کردیم.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ادارات شهرستان اندیکا در چندین نوبت گفت: مکان هایی مانند منطقه کوشک که احساس کردیم ویروس کرونا در آنجا سرایت بکند را کامل ضدعفونی و گندزدایی کردیم.

براتی گفت: ما در بحث ورودی و خروجی شهرستان با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشتیم و توانستیم با همکاری مسؤولان شهرستان این ویروس را کنترل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اندیکا با اشاره به فعال بودن دو کارگاه تولید ماسک در این شهرستان گفت: یکی از این کارگاه ها در منطقه کوشک و دیگری توسط بانوان بسیجی شهر قلعه خواجه راه اندازی شده است و ماسک های تولید شده به صورت رایگان بین مردم توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رایج ترین ماده ای که از آن، به عنوان سفید کننده استفاده می شود، آب ژاول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| 8000 لیتر مواد ضدعفونی کننده آب ژاول وارد اندیکا شد

فارس من| 8000 لیتر مواد ضدعفونی کننده آب ژاول وارد اندیکا شد